Benim bebeğimin 5 ayını doldurmasına bir hafta var, biz yemek yerken çok hevesli olduğundan ve sürekli masamızı ve yediklerimizi gözetleyip yalandığından meyve süzgecinin içine ufak bi parça muz koyup biraz verdim zaten delikleri çok minik olduğundan tadını almış oldu. Daha önce de ufak çay kaşığının ucu kadar kendi mayaladığım yoğurdun tadına baktırmıştım. Doktora da söyledim herhangi bir sakıncası yok tadına bakmasının demişti. Tutup da yemeğin suyunu vermedim ya da baharatlı acı ekşi tuzlu bişey de değil muz ve yoğurt denettim bence bi sakıncası olmadı hatta şimdi de bizi masada görünce heyecanlanıyor hemen ağzını açıyor, bu arada emzirme konusunda da bir sorun yaşamadım gündüzleri 2-2.5 saatte bir emiyor. Doktora sorsanız daha iyi çünkü her bebeğin gelişimi de doktorların takibi de önerisi de farklı oluyor. Ben bebeğimi öyle hevesli görünce hevesini kırmamak için böyle yapmayı uygun gördüm yalnız babasının da benim de birinci dereceden akrabalarımızın da herhangi bir besin alerjisi yok bu da önemliydi benim için. Tabi şunu diyen de var hani meyveyle başlarsan sonradan sebzeleri yemek istemez vs diye onu da tam tadıma başladığımız zaman yani artık 5.5-6 ayda göreceğiz bakalım hayırlısı olsun yer inşallah herşeyi