sevimlicadi Eczacimiz eşime meyveleri püre haline getirip versin artık 4 aylık oldu demiş daha önce kaynanamgil yemek suyundan verdikleri için alerji falan olmuştu biraz ağır atlattık versemmi ağır gelirmi diye düşünüyorum 4 aylıkken meyve püresi verenler varmi
Mutluumom sevimlicadi meyve değil de süt alerjisi yoksa yoğurt falan verebilirsin ben 4.5 aylıkken tatmasi için yoğurt vermiştim tabi ek gıdaya geçmiş gibi hergun birşey vermeyin
Mutluumom sevimlicadi birde senin bebeğin yemeğe meraklı mi istekli mi oturuyor mu sallanmadan bunlar ek gıdaya geçişte önemli
Bett1 sevimlicadi 4 ay çok erken çocuk zaten ömür boyu yemek yiyecek doya doya emsin 2 ay daha niye acele ediyorsunuz. Hem 6 aylık olduğunda da meyve pureleriyle değilde sebzeyle başlamanızı öneririm
Ozlem35erdemir Neden bu kadar acele ediyorsunuz ya yapmayın artık şunu çocuklara yazık günah ya 6ay diyor doktorlar 6ayı bekle yahu!
Hilalkahraman sevimlicadi eğer gelişiminde sorun yoksa doktor demediyse lütfen bekleyin daha bağırsakları katı gıda için uygun değil ki. Yemek sularının verilmesi çok yanlış hele meyve vermek sizi ilerde ciddi besin reddine götürür lütfen YouTube dan ek gıdayla ilgili doktorların videolarını izleyin. Tadı daha nötr sebzelerle başlanır ki reddetmesin. Nolur bilgilenin ve kimsenin bebeğinize yemek sularından veya yemeklerden vermesine izin vermeyin
sevimlicadi Hilalkahraman malesefki birkaç defa verdiler görünce hemen aldım bebeğimi birdaha su bile vermedim bence daha erken yedirmek için eczacı diyince eşim yedir falan diyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Sizin doktorunuz yok da eczacınız mı var 🙄 6ayda bile ilk başladığımızda püreden önce gıdaları tattırıyorız. Ver bacım ver sıkıntı yok siz alerjiyi ağır atlatıp hala versem mi diye sorıyorsanız Çocuğunuzu Allahım korusun inşallah 🤲
sevimlicadi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala malesefki benim dediğimi ciddiye almıyorlar sonra birşey olunca sen yaptın nasıl annesin diyorlar onların lafı değil korktugum bebeğimin başına birşey gelecek diye çok korkuyorum ama dinlemiyorlar ben bebeğime verdim bişey olmadı bunada vercez diyorlar
Cennetinsusu sevimlicadi Eczacının dediği değil, doktorun dediği önemli. Bugün 6. Ay aşısını olduk. Salı günü tam 6 aylık olacak. Hemşire dedi başla ek gıdaya ama ben salı gününü bekleyeceğim ek gıda için. Acele etmeyin. Her şey zamanında güzel 🌺
Beyza01 Erken ek gıdaya başlamak bebeklerde meme reddi yapabiliyor. Emmek istemeyebilir bir daha. Hiç denemeyin lütfen
sevimlicadi Beyza01 evet meme reddi çok yaşıyoruz sürekli zorlada olsa emicek diye başka birşey vermiyorum ben ama diğer odada falan olayım kaşla göz arasında ediyorlar
Ozlem35erdemir Sevdaa34 ama öyle sonra Sağlık problemleri oluyor çocuk sindiremiyor biliyorum hevesli heyecanlı ama bazen okuyorum 3aylık bebeğe reçel ya yese ne yemese ne ne gerek var
sevimlicadi Mutluumom bende öyle düşünüyorum ne zaman kendisi yemek istedi o zaman başlarım veya 6 aydan sonra başlarım
Minmini sevimlicadi ya lütfen yapmayın böyle şeyler gördükçe ben çok üzülüyorum artık destekleyen falan var anlayamıyorum. Her şey zamanında yapılır daha vücudu bunlara müsait değil neden tavsiye ediyorlar gerçekten anlamış değilim
sevimlicadi Minmini büyüklerimiz sürekli ben çocuklarıma 40liyken yedirdim diyip bizi falan dinlemeden birşeyler yedirmeye çalışmaları özellikle kayınvalidem en son büyüttüğü bebek babası oluyor ben 4 aylıkken herşey yediriyordum diye sürekli ağzına birşeyler verme hevesinde dün tartıştık biraz bu konu için birgün fena kalbini kiricam ama sabrediyorum gercekten