sevimlicadi Öncelikle alerjik bir bebeğe ara ara yok şunu vereyim, yok bunu vereyim diyemezsiniz. 3 gün kuralına uyulması gerekiyor ki ek gıdaya başlamak için daha 2 ayınız var. Bebeğinizde ek gıda belirtileri bile oluşmamıştır daha. Eczacı bu konuda söz sahibi bile değil. Çocuğunuzda alerjik reaksiyon gelişse uğraşacak olan sizsiniz, o değil. Eğer başlamak istiyorsanız da doktorunuza muayene olursunuz, ek gıdaya başlayabilir miyim dersiniz. Kilo alımı vs iyiyse zaten daha çok erken
olduğunu söyleyecektir size.