sonmeh gayet net ve düzgün, anlaşılabilir yazdığımı umuyorum. Siz alingansaniz, bura da ki erken doğum yapan insanlar sizin 42. Haftada doğum yaptım dediğinize hayli hayli alınmıştır. Sözlerim de hiçbir şekilde Kıricilik ve sertlik yok. Buyrun hakkınızı helal etmeyin o zaman ne diyeyim