sonmeh tatlım saygıyı sevgiyi öğrenmen gereken sensin.
Zira premature postunda doğum haftanla hava atarak saygısızlık etmiş insansın.
O yüzden sana bol bol kitap okumani tavsiye ederim.
Laf yarışına girme,yaşının küçüklüğüne veriyorum.
Daha çok toysun çünkü yakşamlar.