HappyKids 36.haftada kavuştuk biz taşikardi sebebiyle acil yatış yapılmıştı bebeğimin nabzı 240a çıkmıştı kendiminkini hatırlamıyorum 4 saat boyunca 2 kilo serum ve oksijen aldım ama bebeğimin nabzı en fazla 190a kadar düşürülebildi ben serum biter eve giderim diye düşünürken sezaryene alacağız dediler.. 3 güne yakın hastanede kaldım sürülerce kan tahlilinin sonunda korona olduğumu öğrendim, korona yüzünden erken doğum yaptım. Bebeğim 5 gün küvözde kaldı, ilk gün solunum sıkıntısı vardı daha sonra gözetim altında tutuldu 5 günün sonunda da kavuştuk elhamdülillah. Şimdi 9.aya girmemize az kaldı sağlıklı maşallah. Allah beterinden korusun ama insan yaşadığı korkuyu zor unutuyor😥 Allahım şifa bekleyen tüm bebeklere çocuklara şafi ismiyle şifalar versin inşallah❤