sonmeh @deleted20517 Tubasahra Tombikdonerartikcokpahali @Senayys @Yasirefeninannesi KLORAK Bunlar laf eti bana azil ben hakkımı helal etmiyorum sizlere ben yanlış okudum ola bilir insanlık hali ama siz laf atınız bana diye bilirdin kardeşim önemli değil birşey olmaz neyse boş ver
elifminamom HappyKids benimki 36. Haftada gelişim geriliği ile doğdu 1800 gr 45cmdi iki hafta yoğun bakımda kaldı aslında 37. Haftada doğacaktı ama dr gelişimini beğenmedi bi kaç gün daha durması riskli dedi o günü hiç unutamıyorum zaten hamilelik zehirdi lohusalıkta zehir olmuştu şimdi 3500 gr iki aylık canımın içi annelik dünyanın en güzel hissi verilen emek paha biçilemez 🙏🥰❤️
Tubasahra 31 + 4 ile kızım 41 gün küvez sureciniz oldu 21 kasım da 5 yaşına giricek. 30 + 6 ile oğlum 35 gün küvez sürecimiz oldu 22 aralik ta 3 yaşına giricek. Umarım tüm prematüre anneleri sağlıkla bebeklerine kavuşurlar.Çok zorlu yollardan geçtik çok şükür kazanan biz olduk.💜💜💜
Tombikdonerartikcokpahali sonmeh hanimefendi erken gelen bebekler hakkında konuşuluyor. Napalim sizin 42. Haftada doğan bebeğinizi..
benaslindayohum EypMom en son 4 gün önce Sağ olun ☺️ 1990 kg oldu 103. Günümüz güzel gidiyorduk ama kanında enfeksiyon gözüktü nefes sorunu yaşıyordu daha fazla sorun oldu nefes alamadı şuan küvezin içine oksijen veriyorlar iki hafta sonra oksijeni kapatacaklar duruma göre bakacaklar oksijen durumu nasıl diye şuan beklemekteyiz iki kilo olunca vereceğiz demişlerdi ama nefes problemi olduğu için doktor en erken bir ay daha kalacağını söyledi. Yazmışş
EypMom benaslindayohum inşallah kurtulur biran önce küvezden sağ sağlim kucağına almayı nasip eder rabbim
OrdekYavrusu Tekbenimsucumguzelolmakdemi şimdi baktım iyilermiş. Küvözdeymiş hala, 2 hafta sonra durumu değerlendirilecekmiş
benaslindayohum EypMom ben artık kurtulacağına inanıyorum maşallah çok güzel topladı kendini ve kilo olarakta çok fark etti sadece belli bi yaşa kadar kontrolleri çok olucak o süreç yorabilir annemizi ama sağlıkla çıkacak güneşli günler yakın inşallah 🤲🥰
benaslindayohum HappyKids servikal yetmezlik ve gizli sancılardan ilk kızımı 33+4 te 2090 gram 42 cm doğurdum, 16 gün küvöz yolu sonrası rop muayenesi, kardiyoloji, nöroloji, onkoloji (hemanjiom tedavisi için)kontrolleri başladı derken şuan 29 aylık hatunum ❤
Sevval1507 Senayys neden böyle yorumlar yazıyorsunuz pardon da kadın yanlış anlamış olabilir bu bir ikincisi ovune ovune de yazmamış
umutku HappyKids 35+1 de yüksekk tansiyon sebebiyle kontrole gitmiştik hemen doğuma alındık 2540 ile doğduk 11 gün küvezde kaldık şükür şimdi 3 aylığız
AEgemm HappyKids minnoş oğlumun 18. Haftada ayağını doğum kanalına sokmasıyla başladı bizim hikayemiz serklaj olup 30. Haftaya kadar wc hariç kalkmadım dikişim sağlam olduğu halde içerde sıkılmış olmalı ki kasıkarak doğumu başlattı 1440 gr 41 cm dünyaya geldi. Çok fazla korkularım vardı ciğer geliştiriciyi tek doz doğumdan 20 dk önce olabilmiştim ama sanki 30 haftada gelişimini tamamlamış şekilde doğdu şükür bir sıkıntı yaşamadık yoğunbakım sürecinde 1210 grama kadar düştük 21. Günde taburcu edeceklerdi ama çok küçük haftada dünyaya geldiği için 28. Gün taburcu olduk. Bebeğimin kokusunu 8. Gün alabildim kirli diye verdikleri küçücük bir şapkadan… şükür ki şimdi yanımda bir o kadar da hareketli ama hala minnoş bir bebek canım evladım anneliği iliklerime kadar hissettiren bebeğim
AEgemm lamisrt geçeceğine eminim de insanların bilmeden sütün mü yaramıyor besleyememişsin çok küçük demeleri bitmeyecek sanırım
lamisrt AEgemm aynen de artık takılmıyorum o yorumlara. Hatta sorduklarında kaç aylık diye diyorum 10 ama erken doğduğu için 8 ay gibi şuan, öyle söyleyince bir şey demiyorlar