kukuliiii Husnur tekrar artıyosa iyi ya korktum hiç gelmez diye şimdi iui mesella akşama hiç kalmıyor
kukuliiii panikmom evet yeme işi yalan kesinlilikle denemediğim kalmadı ama bol emzirmeyide yapıyorum
momofege kukuliiii artar canım aynı durumu yaşadım o hafta düzenli beslenmeye bol su içmeye dikkat ettim kayısı dut üzüm kaynatıp içtim sürekli tahin pekmez helva bunlarda çok iyi geldi birde havuç
kukuliiii momofege bu dediklerinizi hergğn bol bol yiyorum etki etmrdi ya gündüz var ama akşama bazen birikiyo bazen hiç dolmuyo
momofege kukuliiii akşama doğru o zaman çok sık emzirmeyin dolsun mutlaka akşam çok önemli uykuya geçemiyorlar yoksa ben bi tane memeyi emzirmiyordum çözümü öyle bulmuştum
isufumveben kukuliiii işte dolması diye bir şey yok aksama doğru süt yağlandığ8 için memeler yumuşak olur deniyir genelde. Siz bol bol emzirmeye devam edin 2 saat geçecek diye beklemeyin
kukuliiii momofege bende dediğiniz gibi yaptım birini emzirmiyodum e bu seferde yetmiyo bazen yada uyarılmadığı için uzun süre bi süre sonra azalma oluyomuş oda kötü
momofege kukuliiii uzun süre değil bir önceki emmede vermiyordum sadece sonrakine gelince ikisini de emziriyordum doyuyordu hiç azalma vs de olmadı aksine o memem de daha fazla süt oluyor hep
kukuliiii isufumveben canım nasıl yok şimdi emzirdin sen mesela memen boşaldı iyice geri süt gelmesi için biraz beklemek gerek ama bende gelmiyor işte yada baya süt varsa bitmiyor zaten emmeyle dolmasına gerek kalmıyor
kukuliiii EmineMercan deneyeceğim canım mutlaka şimdi bestlakta aldım bakalım mama vermek istemiyorum hiç hep emsin kucağımda olsun elleriyle tutunsun bana istiyorum :(
kukuliiii EmineMercan 4 saat önce içtim göğüslerim sızlamaya başladı acayip doluyo heralde ondan sütümde var şuan garip olarak hemenmi işe yaradı yahu ama yan etki yaptı bende titreme uyuşukluk gibi
kukuliiii momofege bu bestlak mucize yada benim süt kendiliğinden tesadüf çoğaldı damlayı içtiğimden beri dehşet süt üretimi var bi zararı yoksa herkes almalı emziren
noluyasanagenemiros Elifkskll 10 ml mi emzirme sonrası mı sağdınız? 100 ml mi emzirme öncesi mi sağdınız?
kukuliiii momofege çok memnun kaldım valla 260 liraydı buda boşa gider dedim bi kararla aldım iyki almışım kız 😍