kukuliiii benim gögsümde yumusacık😬😬 terbiye olmus bebegim cok fazla doymadıgını düsünüyorum aglamasından az kilo alısından ama meme reddi daha cok olur sütüm hep gider diye ekstra mama baslamak istemiyorum suan zaten ek gıda dönemine gectik az da sabretmek istiyorum