kukuliiii emerken yutkunuyorsa sütünüz vardır, benim de sağınca bir şey çıkmıyor ama oğlum emerken yutkunuyor, kilo alıyor, bezi de doluyor bu yüzden yeterlidir sütüm diye düşünüyorum. Bu arada göğüslerim küçük ve yumuşak, boş gibi. Sık sık emince de göğüs yumuşak olur.