Bence de ayrı yatmayın. Babasının öksürük sesine de alışır zaten anne karnında bir sürü sese alışık oluyorlar. Bebeği ayırmak için çok küçük değil mi 😔 kusar Allah korusun, bende 6 aydan sonra ayiririm diyordum ama ayiramayacagim sanırım geçen video izledim. Emzik komple bebeğin ağzına giriyor kundak olduğu için ters dönmüş harekette edemiyor kusa kusa çıkarıyor bebek zorla. Bebek kamerası kaydediyor fakat kusup emzik çıkana kadar anne duymuyor hiç