umosko hastalik vesayre olmadgi surece ,eşimle hiç ayrı yatmadım ,yatmamda bana ters geliyo böyle şeyler .benimde esim erken gidiyo ise ,çocuğum yeri gldi sese uyandı ama ,hiç uzaklastrmadim kndimden ,hatta teklif etti boyl böyle çocuk uyaniyo sen rahatsız uykusuz kaliyosun falan diye ama geçici bu günler hayır ,ben nereye sen oraya dedim .