simseklivekalpli anladim canim peki hypermetropda varmi kizinda sadece astigmatmi ? Bende 3 yasindaki ogöumu götürmüstüm hastaneye 2 ve 2 bucuk astigmat cikti ve hypermetrop cikti astigmatta tam numara verildi ama hypermrtropda degerden düsük numara verildi ama ogöum.gözlugunu devamli takmak istemiyor sürekli gözlerini ovusturuyormus gözlukle ögretmenide öyle söyliyor liziniz özlügünü sürekli sabahtan aksama kdrmi takti ?