Merve-Lina tabiki mutlaka götürün. Göz bu çok hassas önemli. Genetik durum mu yoksa gelişimi bu şekilde mi olmuş? Ben her şeyi mat olarak görüyorum ve normali öyle diye biliyordum, astigmat gözlüğünü taktığım ana kadar. Meğerse yapraklar parlak yeşilmiş. Çok tuhaf. Üç boyutlu değil, iki boyutlu olarak görüyorum bazı şeyleri. Geceleri araba süremiyorum.