Merve-Lina anladım benm bebeğimde 6 aylık acaba rutinde mi gz doktoruna götürülmesi gerekiyor diye merak ettim biz her ay kontrolümüzde çocuk doktorumuz bakıyor her şeyine.. daha çok küçük inşallah daha küçük olduğu için öyledir minnoşun gözleri inşallah hiç bir şeyi kalmaz rabbim bebekkerimizi çocuklarımıxı ve tüüümm çocukları korusun ❤️