Benim de oğlumun kulağına babam okudu adını. İçinden de kendi belirlediği bir isim secti. Onu da okudu. Sadece o biliyor. Büyü dinen haktır, vardır. Büyü yapmak, yaptırmak da büyük günahtır. Herkes istediğine inanabilir elbette ama benim inandığım şeyi de kimse yok sayamaz. Allah fırsat vermesin kimseye ama kişiye büyü yapılırken annenadi ve kişinin tam adı okunur. Büyü yaptıran Kulağına okunan diğer ismi bilmediği için de büyü tutmaz derler. Bunun yanı gizli isim koymanın dini bir dayanağı var mı bilmiyorum ama mantıklı geliyor.