Hunilininbirii ne kadar doğru ne kdar yanlış bilmiyorum ama duyduğumda bi düşününce bana da mantıklı gelmişti netice de çocuklarımız büyüyecek nasıl insanlarla tanışacak Rabbim kötü insanlardan korusun 🤲🏻 bu sebeple sadece eşim ve benim bildiğim 3. İsim koyduk , kimlikte 2 ismi var zaten kimsenin bilmediği 3. İsmi koyduk eşim ezanla okudu ☺️