Hunilininbirii Bugün bişey duydum sizede sormak istedim çocuklarımıza kimsenin bilmediği sadece annenin bildiği bi isim konulurmuş büyü vs yapılamasın diye böyle bişey var mı dinimizde
Esmaoren61 Hunilininbirii hiç böyle bir şey duymadım dinimizde de böyle birşey olduğunu hiç sanmıyorum
bluem Hunilininbirii diyanete sordum bu soruyu olmaz oyle dedi 🤷🏻♀️ birakin buyuyu dedi azarladi bide 🤦🏻♀️
simseklivekalpli Hunilininbirii duydum ama bilemiyorum. Oğlumun, eşimin bile unuttuğu ikinci bir ismi var. Büyü yapılırsa öğreniriz artık 😂
Betulsark Yani biraz zor bence çünkü isim ezanla konur ezanida erkek biri okur annenin bildigi bi isim nasıl konulacak ?
Larenannesii Hunilininbirii duydum tatlım büyü tutması için tam adı gerekiyormuş kişinin yani ikinci adı bilinmediği ve söylenmediği için tutmaz diyolar ne kadar doğrudur bilemem ama imam tanıdığım kızına öyle yaptı kulağına isim okurken başka odaya gitti ve kimse ikinci adını duymadı annesi bile 😒
Meliike Hunilininbirii doğruluk payı ne kadardır bilmiyorum ama duydum ve oğluma sadece eşim ben ve annemin bildiği 2. İsmi koyduk eşim okudu zaten ismini de kulağına :)
tineanigra Hunilininbirii Esra hocanın açıklaması vardı daha önce bu konu açılmıştı ve böyle bi durumun söz konusu olmadığını söylemişti
Meriskus Hunilininbirii duydum ve kızıma yaptıracağım sadece ben bileceğim eşim belki apzından kaçırır anasınaaaa gerek yok bünyem büyğlere doydu.
Merveilenur Bende duydum ve babamın annemin ve kayınvalidemin bildiği ikinci isim koyduk iki kızıma da
Eliftucee Bunu bana da hamileyken söylediler bende yaptım nolur nolmaz diye oğlumun iki ismi var birini kimse bilmiyor
Omeruraz Hunilininbirii evet benim halamın oğlu hoca efendi isim konusunda ona bişeyler danışmıştık bizim bilmediğimiz bi isim sdaha okudu kulağına tedbir amaçlı :)