cocomelon33 şimdi kreşe gönde
cocomelon33 simdi krese gondermeyin diyecegim ama çalışiyorsaniz mecbur hissediyosunuz anneniz kayınvalideniz bakabilirse onlara söyleyin şöyle ben 6 sene kreş öğretmenligi yaptim ortamını çok iyi biliyorum amacım sizi korkutmak degil bir çocugun 39 derece ateşle okula getirdiklerini gördüm hergün bir çocuk hastaydi zaten digeri iyilesti diyoduk ertesi gün biri hastalaninca iyilesende hasta oluyodu sıkıntı benim 17 aylik bebegim var ortami bildigim halde bebegime evde bakmayi tercih ediyorum kreş böyle biyer malesef hastalik salgin yemekte yemez birgun umurlarindaysa birgun degil uykuda üstü açık kalır kapatirsin geri açar göremezsin 10 15 çocuga bakmak 1 çocuga bakmak yani bu devran böyle devam edecek gerçekler bu sizi üzmek degil amacim inanin bir çocuk annesi olarak söylüyorum