Selcan Kumsal25 hiç hastalanmiyor demedim zaten daha çabuk atlatiyor bu yıl antibiyotik yine kullanıyorum ama 2 3 günde toparliyor çok şükür geçen yıl igneye serum a kadar ilerliyordu. Hemen iyilesmiyordu 2 3 haftada anca toparlaniyordu.
cocomelon33 Kumsal25 doktora götürdüm boğazı iyi dedi enfeksiyon yokmuş arada ateş olabilir illa enfeksiyon olmasına gerek yok dedi iki günde normale döndü ateşi