31 aylık oğlum 3 aydır kreşe gidiyor.Bir hafta iyiyse diğer hafta mutlaka hasta ayın 2 haftasını hasta geçiriyoruz artık çok yoruldum hastalıktan Allah daha büyük dertler vermesin de çok yoruldum gerçekten.İlaç içirmek de çok zor inat bir oğlum var.Nereye kadar böyle devam edecek bu durum daha kış bile gelmedi kışın hep hasta olacak demekki 😔Bu süreci yaşayanlardan destek bekliyorum ne zaman düzene girecek