kucuktirtil ne uyku ne başka şey zaten gerçekten 2 aylıkken gördüğümde az bi şişlikti artık kocaman oldu 🥴 kendime de kızıyorum başka doktorlarda götürseydim diye ama 2 tane profesör baktı bi öğretim üyesi baktı, çocuk doktoruda baktı daha napayım demek ki yok ben evham yapıyorum diye kabullenmiştim 😥