fairytaleofthestars nazlll neredeyse bir sene sonra oldu ameliyatı ağrılı oluyor ama ağrı kesiciler yeterli oluyor bu süreçte 4 saatte bir vermiştik
Uykusuzanneler Dhi Göbek fıtığı dedi ama başka hiçbir detay bilmiyorum. Acele etme dedi götürmek için 2 yaştan önce yapmazlar ameliyat dedi sadece
Dhi Uykusuzanneler göbek fıtığı arkadaşımın oğlunda vardı geriledi. o bekletiliyor diye biliyorum bende
Uykusuzanneler Dhi Doğrudur bir kac ay daha geçsin gidicem tekrardan kontrole bende bakalım hayırlısı