Selam kızlarrr 🌸🌸 oğluşum 2 aylıkken kasığımda şişlik fark ettim çocuk doktoruna sordum takip et ben bişey göremedim dedi🥴 babasına falan gösteriyorum ikna edemiyorum kilolu olduğu için öyledir falan diyor herkes bende diyorum ben bi çocuk daha büyüttüm onda böyle bişey yoktu neyse 3 aylıkken cocuk cerrahına götürdüm. ilk götürdüğüm doktor evet fıtık var hemen ameliyat edicem ama fıtık görmediğin tarafıda açıcam ameliyatta falan deyince e bi de ultrason falan çekmeyince ben başka doktora gitmek istedim. Tekrar cerraha götürdüm elle muayenede bişey görmedi ama sana inanıyorum diyip ultrasona yönlendirdi ultrasonda da bişey çıkmadı 🥺 e haliyle fıtığı yok çekirdek yukarı çıkıyor diyerek eve yolladılar. Ama ben var olduğu konusunda çok ısrar ettiğim için doktor takip et 6 ay sonra kontrole getir dedi. Bu sürede bebeğimde yine şişlik görüyordum ara ara ama hep çekirdek yukarı çıkıyor demek ki diyorduk. 6 aylıkken sünnet ettirdim oradaki cerraha da anlattım baktı fıtık yok dedi 🥴🥴 2 gün sonra 8 aylık olacak maalesef 1 hafta önce şişliğin daha büyüdüğünü görünce video fotoğraf falan çekip tekrar doktora götürdüm bu defa fıtık var ameliyata alacağız denildi 🥺🥺 cuma günü bebeğim ameliyat olacak😥 basit bi işlem ama korkuyorum 🥺🥺🥺 çok uzun yazdım, neden yazdığımda gelirsek, anneler herşeyin en iyisini bildiğine bi kere daha emin oldum 😥 haklıydım en başından beri neredeyse bebeğim 5 aydır fıtıkla duruyor. Bekletmeninde riskleri olduğunu her doktor anlattı. Haliyle şükrediyorum bu 5 ayda kötü birşey yaşamamız olmamıza 😥