Rwerdst ayy daha 2 ay 20 günlük heralde çıkmaz bebemin dişleri çok erken değil mi aşı olacak derken hadi olsun 3 ay yine çok erken inşallah bebem bu kadar aceleci değildir 😅 gerçi şuan ayaklanmak için elinden geleni yapıyor bende beklerim bu dis perfonmasını 😅 Allah sizede yardımcı olsun yine diş sorunsalı kapınızı çalmış 😂