tugbasari248 ben doktoruma sordum rota ateş yapmaz diğer aşılarla bi etkileşimi de yok ddi 2 ay aşılarıyla birlikte yaptık normal olaraktan diğer aşılardan dolayı cok Fazla halsizlik ve uykusu vardı ama ben tedbirli olmayı severim 6 saatte bir calpol verdim gece saat başı da alarm kurup ateşini ölçtüm çok şükür bugün 3 gün oldu atlattık ayrıca eşim yanımda yoktu tek başıma baktım herkesten önce kendine güven çocuğunun karşısında dimdik dur ki gücünü senden alsın