Rwerdst tugbasari248 hahaha daha daha yeni 4.aydsyız şuan. Oğlum bana çekmiş sanırım 🤕😂 tek başına rshst diyor herkes inşallah çok rshst geçirirsiniz bu süreci.
tugbasari248 Rwerdst inşallah sizinde inşallah bebişiniz sağlıklı sakince geçirir tüm aşı / atak dönemlerini😅
tugbasari248 Rwerdst inşallah bakalım şuralarda aşı isyanı başlıklı sohbette adımı görürseniz mutlaka cevap yazın 😅