mirayx masallah 😀o zaman ellemeyin hiç uyusun nasıl rahatsa. Genelde bizler bile yüzüstü daha rahat yatarız hamileyken çok zorlanmistim yüz üstü yatamadigimda. Onlar da öyle rahat ediyor demekki zaten benim oğlumu nasıl yatirirsan yatır yüzüstü dönüyor mutlaka