mirayx yenidoğan refleksi olan sıçrama yüzünden uyanıyorlar kendilerini boşlukta hissediyorlar benimkide öyleydi hep yüz üstü yatırdım mışıl mışıl uyudu hep tabi bunu fark etmem biraz zaman almıştı. Yüz üstü yatırın sorun olmaz daha çok faydası oluyor 4. Ayına geldiğinde yüz üstü durmaya alışık olacak ve sırt kasları daha çabuk gelişeceği için oturması ve emeklemesi erken olacaktır