tna 6 aylık olduk hala yüzüstü uyumayı seviyo gece derin uykusunda sırt üstü çeviriyorum yine yüz üstü dönüyor 🥰
lavvvvvvvin mirayx hic bilemedim valla yanlis da yonlendirmeyeyim umarim bir an once cozume kavusur 😍😍😍
2boymommy mirayx ya doymuyor canim yada emmek icin istiyor olabilir biberonu emzik kullaniyormusunuz? 30 günlük icin 90 gayet yeterli bence
mirayx 2boymommy Evet emzik kullanıyorum ama emziği veriyorum mama gelmediğini anlayınca atıp ağlamaya devam ediyor
KLORAK mirayx benim de bebem aynıydı sıçrayamadılar için uzun uyuyorlar, 7 aylık oldu halaaa aynı gündüz sırt üstü gece sabaha kadar yüz üstü yatıyor. Sırt üstü yatınca eller ayaklar sıçrıyor yarım kundak yaparsan sıçrayamaz
babykoc Benim bebeğimde hiç sırtüstü uyuyamaz canım 2 aylık oldu neredeyse hep senin gibi kucağımda yüzüstü uyutuyorum sırtüstü hemen uyanıyo yatağundada yatmıyo zaten koala gibi beraber uyuyoruz kendi dönmeyi öğrenene kadar böyle devam sanırım
EgemenAtam mirayx 6 aylik oldu hala yuzustu uyur.Basini kontrol edebiliyorsa uyusun demisti doktorum ama ben 2 aydan once cesaret edemedim geceleri
gizemmerenn mirayx ağlıyorsa biberonu çekince doymuyordur takip et fazlasını kusar zaten sadece mama alıyorsa mama kutu sunun arkasındaki ölçeğe göre yap
mirayx gizemmerenn Mama kutusunda 2-4 hafta için 90ml diyor. Zaten 60ml verince ağlamaktan ortalığı ayağa kaldırıyor susturamıyorum bile. 90ml verince de bazen kusuyo gazını çıkarırken ama 60lık verirken de bi kaç kez kusmuştu mamadan da olabilir galiba. Bebelac kusturuyor diyen bi kaç kişi gördüm sma comfort denicem bu mama bitince
mirayx 2boymommy Onu da denedik bu sefer çok kusmaya başladı doktora söyledim 3 saatle devam et acıkmıyordur 2 saatte dedi zaten kendisi de 3 saatten önce uyanmıyor uykudan
gizemmerenn mirayx bebelac hazmı kolay bir mama doyuruculuğu yok ve kusturmuştu bizimkini de sma comfort güzel ama oda çok pahalı ve sadece 400 gr satılıyor bereketsiz bir mama 2 3 güne bitiyor
2boymommy mirayx ozaman öyle devam et canim yukarda tekrar okudum az bisey cikariyormus geriye fazlaligi atiyordur ama cok kusuyorsa reflüdende olabilir
mirayx 2boymommy Her beslenmeden sonra değil ara sıra gazını çıkartırken yapıyor o da fışkırma tarzı değil tükürüyo gibi çok az süt geliyor ağzından reflüsü için baktırmaya korkuyorum midesine hortum sokuyorlarmış içim gider onu yaparlarsa
2boymommy mirayx reflü olsa anlarsin zaten canim arkadasimin bebisinde var zaten teshis konmadan anlasilmisti hep durmadan mama agzina gelip gelip gidiyordu resmen ve mamadan sonrasinda olmasada gün icerisinde cikariyordu hep. Evet inanirim cok zor ben bebegimin tirnagini bile kesemiyorum korkuma canini acitirim diye 🙈