mervegun bu çocuklar bizi resmen şekilden sekile sokuyorlar bende ağzına zorla sıkıyorum hatta bazen yutmuyor oturup ağladığım vakitler oluyor kilo alımı da böylelikle yavaş oluyor sizinki kaç kg doğdu bilmiyorum ama bizimki 3kg doğdu hastaneden 2.800le çıktı Şuan 3.ayına girmek yakın 5,200 ancak oldun