Benim kızımda aynı yaklaşık 20 gündür kesinlikle kendindeyken içmiyor sadece uykularında yedirebiliyoruz kaşık mama denedik onuda yiyemiyor bugün 3 ay 25 günlüğüz doğum kilomuz 3700 şu an tam 6 kilo ne yapacağımı şaşırdjm ama artık biberonu görür görmez elleriyle vurmaya ve ağlamaya başlıyor denemediğim sadece bebelac kaldı hipple başladık kusma yaptı golden goat kabızlık yaptı sma asssla içiremedim şimdi aptamil kullanıyorum oda ara ara kusma yapıyor bilmiyorum napacağımı şaşımış haldeyim bende ağlıyorum artık o ağladıkça çaresizlikten