Benimde sezeryan oldu dikislerim bir hafta sonra yani dogumumdan 10 gun sonra sisti ve sivi gelmeye basladi hemen hastaneye gittik ve iltaplanmis 7 gun birdaha hastanede yattim bence hic vakit kaybetmeden bi hastabeye gidin sismesi normal degil sonradan kotu olmasin. Ben sis normal diye gitmedim iltap akinca gittik ama cok kotu olmustu siz biran once bi doktora gidin doktorum bana kizmisti hatta niye sistiginde gelmedin diye siz yinede bi gidin