Bana doktorum 3 gün sonra duş al dedi ve ameliyatımı herhangi birşeyle sarmadan olcak dedi sadece oturarak alma ve lif falan sürme oraya ama o akan su köpük orayla temas edip mikrobunu kırar demişti dediğim gibi yaptık ne iltihap ne şişlik hiç bişe olmadı benim