Mustiertgn umran12 iltabi temizlediler bastirarak temizlediler kendi doktorum yatis yapti serum falan taktilar
umran12 Mustiertgn bende gittim dün hastaneye sıktılar ilaç yazdılar bide krem düzenli kullan dediler çok ilerlememis Allahtan
Alpmerve umran12 ilk olduğu için önemli zaten canım . Yürümek onemli sezeryanli durunda ihmal etme sakın
Mustiertgn umran12 cok sukur ilerlemeden temizlemisler iyi yapmissin gitmekle dikkat et kendine usutme 😇 dikislerin alinana kadar yani dikisin kapanana kadar su gecirmez bantla banyo yap elinden geldigince sık girme banyoya tekrar gecmis olsun canim😇😊
Btlkck umran12 benimde 20 gün oldu sezeryan olalı 6. Günümde sağ tarafta dikişin üstü şişti doktora gittim dedi normal iyileşiyor şimdi indi biraz
Ysmn18 Mucizebebek ben sezeryamdam sonra pansuman falan yapmadim ya 🙄🙄ozel bir bant yapistirdi doktor istedigin zaman dus alabilirsin dedi eve gidince hemen dusumu aldim hic pansumanda yapmadım sukur hic sknti da cekmedim
Mucizebebek Ysmn18 demek sizin bünyeniz sağlammış canımm. Ben de duş esnasında özel bandı kullandım eşim sağlkçı olduğu için hergün pansuman yaptı hemen iyileştim