1anne1bebek___ starwomen geç çıkması daha iyi diyorlar geç çıkaran geç döker erken çıkaran erken diyorlar ama ne kadar doğrudur bu tez bilmiyorum 😂bazen bende anlamıyorum 😂
starwomen 1anne1bebek___ bende dişi çıkmadığında tedirgin oldukça çevremdekiler de böyle söylüyordu. Doktor da biz geç çıkan dişleri severiz demişti. İnşallah geç çıktığı kadar sağlıklı olur
Veyselaras starwomen benim bir de 9 aylık oğlum var o da diş döneminde birini bitirmeden birine başlıyoruz çok zor valla inşallah küçük oğlumda hiç anlamadan çıkartırız büyüğü zorladı bizi hala da zorluyor
starwomen Veyselaras ben ilk dişler hariç anlamadım azı dişlerini bile anlamadım ki 3 azı birden çıkardı
Melekylmzz Kızlar kızımın ateşi 37 bebeğim 6 aylık diş çıkartmadı acaba onun belirtisi mi yoksa hasta mı oluyor bilmiyorum ben hastaydım benden mi geçti sizce ne yapmalıyım hastaneye gitmek için erken mi ?
2_anne_ starwomen ben de ilk dişin ne kadar sürede çıktığını merak ediyorum 😁 daha ilk dişleri çıkaramadık uzun sürdü uykusuzluktan gözlerinin altı şişiyor yavrumun 🥺🥺
2_anne_ starwomen 😭 görünüyor altta beyaz beyaz parmağımı alınca da çok acıtıyor ama çıkmadı daha çıksa da o da biz de rahatlasak. 9 aylık olacak 20’sinde. Bu ay çıkar umarım
Aynur077 hayalperest__ evet benim oğlumda var çok zor atlatıyoruz biz 3 gündür uyku yok katıla katıla ağlıyoe ve 3 kere kustu çok zor geçiyor çok yıprattı bu diş
ebruuu0 Papatya-ya bebeğim 1 aylık bazen nefes alıp verirken karnı belirgin inip kalıyor ayni durumu yaşayan var mı