ceylinada2023 8 aylık kızım 3 aydır uğraşıyor çıkartmaya ama daha başarılı olamadık . Damaklar şiş ama çıkmıyor bir türlü , 😭
starwomen ceylinada2023 bizimde öyleydi 6. Aydan sonra sürekli eti kabarıktı her gören aaa diş geliyor diye diye 10.5 aylıkken çıkarmıştı
tunasmom 17 aylık alttan 2 tane kaldı çıkıyo birde 2 tane daha azı dişi kaldı 3 gündür ateşle mücadele ediyoruz azı ce köpek dişleri bu kadar ateş yapıyor mu ya:((
starwomen tunasmom bizim sadece ilk dişinde ateş olmuştu azı dişlerini çıkartırken hiç anlamadım ama ilk dişi üst yan kesici olan çıktı o çok kötü yapmıştı soluğu acilde almıştık
zeynep51 tunasmom bende seninle aynı durumdayım azı ve köpek dişler geliyormuş 14 aylık ateş grip ne ararsan var
starwomen hlygzefe-25 diş, sendrom 🤦♀️ Gerçekten de hiç bitmiyor. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hepimize