Defnesare15 Kızım 10.5 aylıkken çıkarmıştı ilk dişinde çok fena olmuştu ağlaya ağlaya kendinden geçmişti çok fenaydı sonraki iki dişte biraz zorladı ama artık hiç anlamıyorum sadece patladığında görüyorum hep çift çift çıkardı dişlerini ona rağmen kolay bir süreç oldu bizim için. Ateş, ishal gibi durumlarda olmadı çok şükür. Her bebek farklı ama tedirgin olmayın heyecanlı bir bekleyiş oluyor