ilaydaaysima çocuğa durduk yerde boşuna bu kadar yani bahsettiğiniz kadar ilaç yükleyecek bir insan değilim tabiki hayır. Hele ki bu olaydan sonra dirençli yüksek bir ateşte elim titriyor parasetamol verirken çünkü tramva kaldı bende o süreç resmen. Sünnet olduğu ara ve diş döneminde dişler çıkmaya 1-2 gün kala ki halini bilirsin bebeklerin o zaman verdim ve 2.5 ml di hep . Ve yanlış yapmışım bu diş dönemi kısmı için diyorum
Oğlum da enzim yüksekliği varmış ne zamandır vardı bilmiyorum bir belirtisi yoktu çünkü. Rutin diye verdiğimiz tahlil de böyle birşeyle karşılaştık o kadar araştırma sonucu viral enfeksiyon+parasetamol kullanımından dolayı olduğu söylenildi. Ve bunu acı tecrübe etmiş birisi olarak sadece yüksek dirençli ateş olduğu durum da kullanılmalı diyorum. Diş ağrısıni kesmek için günlerce günde 1 defa da olsa verilmemeli çünkü dişlerin ne zaman çıkacağını bilmiyoruz bu ağrı kesici olayı günlerce uzar gider. Ben sadece yaşadığım şeyden dolayı uyarmak istedim , kimse yaşasın istemem. Dikkat edip etmemek sizlere kalmış 😊