Her zaman değil ama gerektiği zaman kadar verilebilir tabii ki bahsettiğiniz karaciğere zarar verme olayı gerçekten yüksek dozajlarda olur… kendimiz nasıl çook ağrımız olduğu zaman ilaç alıp rahatlamak istiyorsak bebeğimizinde çok ağrısı olduğunda rahatlamaya ihtiyacı var boşuna ağrı çekmemeli…
Bağışıklık yapma durumuna gelirsek kendim küçükken devamlı faranjit geçiren bir bebek ve çocuktum. Sıklıkla da calpol verirlerdi hatırlıyorum. Turuncu calpolu de çok sevdiğim için kendim bulduğumda gizli gizli içerdim😂 çok şükür hiç bi şeyim yok ve 30′yaşında oldum en son 6 yıl önce grip oldum covid bile geçirmedim… bağışıklığımda oldukça güçlü