designermoms Yani eşimin en yakın arkadaşı diş hekimi, görümcem paramedik ve diş çıkarırken calpol verin dediler bana, ben ısrarla vermiyordum. Eşimin arkadaşının da 2 çocuğu var, veriyorlardı. 1 yaş sonrası bunu duyunca ben de verdim diş sancılarının olduğu zamanlar. Ondan önce vermediğim için de biraz pişman oldum çok ağrı çekti çünkü 8-10 ay arası bir sürü diş patlattı.
Yine diş hekiminden duyduğum bir bilgi diş çıkarma dönemi geceleri ağrı ve rahatsızlık artıyor bu yüzden gündüz gayet iyi bile olsalar geceleri daha fazla hissediyorlarmış. Oğlumda da öyle oldu hep, gündüz rahat geceleri rahatsızdı diş dönemleri.