Helen4444 Canmete tog degerine göre alın. Terlwtmiyor 1.6 yada 2 tog. Kızımda öyle uyku tlumuyla yatıyor
Asil1602 Canmete Yüz kez açıyor oda yeteri kadar sıcaksa kasmayın görünce örtün bende sürekli kalkıp örtüyorum ama ben kalkana kadar ne zaman açmıştır allah bilir
Canmete Asil1602 öyle yapıyorum gen de oda 25 derece şu an bence iyi sıcaklık ama kışın ne olur bilmiyorum
Alperenalininannesii Canmete şuan havalar biraz daha iyi olduğu için 1.5 tog kullanıyorum benim bebeğimde emerek uyuyor hemde sabaha kadar emerek uyuyor😩 Ama terlemiyor hiç rahatsız olmuyor
Canmete Alperenalininannesii benimki böyle bile kan ter içinde yaa .. bişey soracağım başına şapka takıyor musunuz evde
Alperenalininannesii Canmete yani evinizin soğukluğuna göre takabilirsiniz ama ben ilk bi kaç ay taktım şuan 13 aylık ayağına çorap bile giydirmiyorum gece
_YanakReisinAnnesii Canmete kaç aylık bilmiyorum ama gece takmayın şapka. Tehlikeli çünkü boğulma vs açısından . Ev buuuzz gibi değil ise kafasının usuyecegini pek sanmıyorum. Yenidoğan da dahil ben hicbir zaman şapka takmadım oğluma
Kubraaybars Canmete uyku tulumu giydirin oğlum da çok açıyor istemiyor üzerinde uyku tulumu giydiriyorum toglu
Canmete _YanakReisinAnnesii 4 aylık ya ev soğuk değil öyle 24 25 derece emerken kafası çok terliyor taksam mı acaba dedim
NEG Canmete uyku tulumu alın, benım bebeğim de üstünü acıyor sürekli dönüyor ama uyku tulumu giydirip üstünü örtmüyorum. Kafam rahat üşümüyor. Boğulma tehliksei yok, üşüdü düşüncesi yok. Tavsiyemdir :)