Canmete benim bebeğim de çok terleyen bir bebekti 😬 o yüzden şapka hicbir döneminde takmadım ev içerisinde. Ben uyku tulumunu hep 1.6 tog kullanıyorum. Kış ayların da özellikle gece üşür gibi olursa altına incecik bir pijama giydiriyorum üzerine tulum. Üşümezse de sadece tulum giydiriyorum yeterli oluyor. Ben çok küçük aylarından beri tulum kullanıyorum geceleri maşallah çok fazla hastalanan bir çocuğum yok 😂 ilk giydirdiğim zaman uyku tulumu olayını asla çözememiştim üşüyor mü sicaklaniyor mu bilemiyordum zamanla çözdüm ve çok büyük rahatlıkmış 😂 kısaca böyle bahsetmiş olayım 🌺