Genel olarak hepimiz aynı şeyleri yaşıyormuşuz yalnız olmamak iyi hissettiriyor ama süreç çok yorucu. Hep kontrol ediyorum ben de. Normalde iki memede de 15er dk durması lazım diyordu doktorumuz. Acaba vazla verdiğim için mi kusuyor dedim şimdi tek meme 15 dk veriyorum. Sizinkiler kaç dakika emiyor? İki memeyi de veriyor musunuz?