Benım bebegım de kusuyordu ben en bastan bu yana reflu yatagı kullandım mutlaka her uykusunu onda yaptım ve hep yan yatırdım donmeye basladıgı zamanlarda bile arkasına destek koydum sımdı 6 aylık olduk sukur bıttı sayılır kusmaları gavıscon sade kullandım hep bulunması bıraz zor oluyor sonra hep dik emzırdım dik bır sekılde gazını cıkardım uyusa bıle yerine yatırmadım en 20 dk dik bır sekılde kucagımda tuttum sonra yerine yatırdım zamanla gecıyor ama bu dediklerime dıkkat ederseniz daha rahat edersiniz