Buraya o kadar post acmistimki benimde ilk bebeğim kusuyordu ne yapacağımı bilmiyordum devamlı doktora göturdum hicbirsey demediler kan ala ala yavrum bitiyordu reflü yatağı aldım korka korka ağlayarak kustugunda korkarak 6 ay geçti ondan sonra kesildi ben kendimi çok yiprattim hep birşey olacak korkusu vardı insallah sizlerinde geçer en kısa zamanda benim burnundan dahi cikardi