Selim132402 bizimde yatağın kenarları fileli benim kızda ayaklarını dayiyor oyun yapiyor yatırınca ay valla pişman oldum 1 hafta oldu alalı değiştirmek istiyorum resmen normal thta besikler daha mı iyi olurdu acaba . Bizde oda yapacagzi diye almamsitik besik montessori yatak oda yapacağız ama erken diye düşündük oda ayırmayalim diye. Yataktan düşünce aldım park beşiği de daha yeni yani. Alisamadi daha 😑