pembeayakkabilikiz bu durumun geçmesi yatağına alismasina bagli malesef. Bende oğluma park beşik almıştım, aynı şeyleri yaşardım..bir yaşından sonra park beşiğin kenarına dayanır yine uyanırdi gece(kenarı file bizimkinin) file izi yüzüne geçecek kadar dayanirdi. Esimde Montessori yatak yaptıralım bence rahat rahat yatsın ,kendi yerine alışana kadar yanında biz bile rahatlıkla yatarız dedi. Daha sonra kızım doğdu..kızım park beşikte değil direk Montessori yatağında yattı. Kendi kendine uyutmayi da yanında yatarak alistirmistim. Oğlum 4 yaşında hala geceleri çok sık uyanır. Baştan nasıl gidiyorsa öyle devam ediyor:/