ikizzannesii pembeayakkabilikiz ahşap beşiklerinde de yatmadılar en son hamak aldım onda uyuyo biri .diğeri koltukta
Gokturk_ Ambrossia ben hep öyle koyuyordum doğru 😀önce başını koyunca ayaklarını en som koyarak uykuda düşüyormuş gibi olup birden çırpınırdı önce bacaklarını koyar yavaşta sonra kafasını koyardım mışıl mışıl hiç uyanmazdı koyarken😀
pembeayakkabilikiz ikizzannesii hamak besik benim kızımda uyuyor ama gece rahat edemez diye ben gündüzleri uyutuyorum onda