mrvdmlh evet eşim kendi hesabından altın hesabı açtı, sadece almada satmada fark oluyor oda çok bişi değil ama misal acil çekmen lazım hafta sonu ve mesai saatlerinde düşük oluyor… çünkü en mantıklısı altın almak evde koyacağın güvenli ortamnın varsa gidip almak en mantıklısı ama bizim yerimiz yok diye hesaptan aldık…
Misal 300 tl paranız kaldı diyelim ona 0.16 grm altın geliyor. Şuanki sana 1835 den veriyor altını
Bu tabi altın arttıkça değeri artıyo kesinti olmuyor ama misal piyasada 1 çeyrek 3 binse hesapra 2950 oluyo gibi işte